Ιατρικός Τουρισμός

Marketing: 4 πολύ σημαντικά tips

Marketing: 4 πολύ σημαντικά tips

του Αριστοτέλη Τρυφωνόπουλου, Executive Director, West s.a., MSc Marketing & Communication, MBA

 

  1. Σκεφθείτε σαν πελάτης

Το εμπορικό σας σήμα ή αλλιώς το brand name του προϊόντος σας είναι μια εικόνα στο μυαλό των πελατών σας και μάλιστα κατέχει μια συγκεκριμένη «θέση» (positioning). H μόνη δυνατότητα να επηρεάσετε την εν λόγω εικόνα είναι δημιουργώντας ένα σωστό μήνυμα, την σωστή στιγμή, στο σωστό κανάλι επικοινωνίας. Το «σωστό» έχει να κάνει με το κοινό στο οποίο απευθύνεστε (target group). Αν απευθύνεστε για παράδειγμα σε νέους 18 – 25 ετών, θα πρέπει το μήνυμα να περιέχει τους κώδικες που καταλαβαίνουν και που επηρεάζουν το συγκεκριμένο κοινό και όχι αυτό που αρέσει στο στέλεχος ή τον επιχειρηματία που είναι υπεύθυνος για την καμπάνια προώθησης ενός προϊόντος.

  1. Το βασικό προϊόν είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία ή την αποτυχία της επιχείρησης

Όσα χρήματα και αν δαπανήσετε σε καμπάνιες που επικοινωνούν την ποιοτική ανωτερότητα του προϊόντος σας, αν αυτό δεν είναι πραγματικά ποιοτικά ανώτερο, τότε δεν είναι σίγουρο ότι το προϊόν θα επιτύχει. Αν διευθύνετε μια ξενοδοχειακή μονάδα και έχετε δημιουργήσει μια πολύ επιτυχημένη διαφήμιση, τα αποτελέσματα αυτής της διαφήμισης θα εξαφανιστούν λόγω της αγένειας ενός υπαλλήλου. Η καλύτερη διαφήμιση είναι το ίδιο το προϊόν.

  1. Οι άνθρωποι δε γνωρίζουν πάντα αυτό που πραγματικά επιθυμούν

Ο διάσημος Henry Ford είχε πει: « Αν είχα ζητήσει από τους ανθρώπους να μου πουν τι θα ήθελαν, θα είχαν απαντήσει ότι επιθυμούν γρηγορότερα άλογα». Προσοχή λοιπόν όταν ρωτάς τον πελάτη σου τι είναι αυτό που επιθυμεί.

  1. Οι βασικές λειτουργίες του Marketing δεν αλλάζουν κάθε χρόνο λόγω της τεχνολογίας

Μπορεί να υπάρχει το Facebook, το twitter το youtube και τόσα άλλα καινούρια κανάλια επικοινωνίας αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αλλάζουν οι βασικές λειτουργίες του Marketing. Η Έρευνα Αγοράς, η τμηματοποίησή της, η στόχευση, η τοποθέτηση (positioning), το Marketing Mix παραμένουν ίδια και εμπλουτίζονται. Σίγουρα η υλοποίηση όλων αυτών έχει αλλάξει, όπως έχει αλλάξει και ο έλεγχος της αποτελεσματικότητας marketing στα διάφορα κανάλια επικοινωνίας και διάθεσης προϊόντων.

close

eclass.nea-gnosi.gr

ΕΣΥΔ