ΙΕΚ Νέα Γνώση

Σεμινάριο Μπάρμαν – Bartender

Σεμινάριο Μπάρμαν – Bartender

Για νέες και νέους που θέλουν να εργαστούν ως Bartender

Για επαγγελματίες που θέλουν να πιστοποιήσουν το επάγγελμά τους

Ως Μπάρμαν (barman ή bartender),σύμφωνα με το Επαγγελματικό Περίγραμμα, ορίζεται ο επαγγελματίας κλάδου επισιτισμού που διεθνώς αποκαλείται ως μπαρτέντερ (bartender) και είναι υπεύθυνος για τις εργασίες που πραγματοποιούνται πίσω από τον πάγκο σερβιρίσματος (μπάρα) ενός μπαρ επισιτιστικής ή και ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος του Bartender είναι η υλοποίηση των απαιτούμενων εργασιών πίσω από τον πάγκο σερβιρίσματος, με ευγένεια και ευπρέπεια δημιουργώντας ένα άνετο και φιλικό περιβάλλον για τους πελάτες με στόχο την εξυπηρέτηση των πελατών του μπαρ και την ικανοποίηση των απαιτήσεων τους με στόχο την διεύρυνση της πελατείας.

 

Επαγγελματική Αποκατάσταση

Ο Bartender μπορεί να εργαστεί σε χώρους παροχής υπηρεσιών εστίασης, ξενοδοχεία, μπαρ, κλαμπ, καφετέριες, σνακ μπαρ, κτλ όπου σερβίρει ποτά (αλκοολούχα και μη, αφεψήματα), ελαφρά εδέσματα (έτοιμα από το παρασκευαστήριο της επιχείρησης) σύμφωνα με τις προδιαγραφές ποιότητας και υγιεινής.

Γνώσεις και Δεξιότητες

Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, οι καταρτιζόμενοι:

  • Γνωρίζουν στοιχειώδεις αρχές Νομοθεσίας
  • Κατανοούν Βασικές αρχές Υγιεινής και Ασφάλειας στις Επιχειρήσεις Επισιτισμού – Αναψυχής και σε ότι αφορά στον εξοπλισμό τους
  • Μεριμνούν για την τήρηση των κανόνων ασφαλείας με σκοπό να αποφευχθούν τα ατυχήματα του ιδίου, του υπόλοιπου προσωπικού και των πελατών εν ώρα εργασίας
  • Γνωρίζουν τις βασικές αρχές της ομάδας επαγγελμάτων του τμήματος Food and beverage,
  • Κατανοούν την χρήση βασικών αρχών ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας
  • Γνωρίζουν πώς είναι ο επαγγελματικός τρόπος συμπεριφοράς και επικοινωνίας προς τον πελάτη,
  • Εφαρμόζουν τον ενδεδειγμένο τρόπο για την εξυπηρέτηση του πελάτη, προκειμένου να του προσφέρει μοναδική ευχαρίστηση
  • Κατανοούν τι περιλαμβάνει η υποδοχή πελατών
  • Εφαρμόζουν τον ενδεδειγμένο τρόπο για την εξυπηρέτηση του πελάτη, προκειμένου να του προσφέρει μοναδική ευχαρίστηση
  • Γνωρίζουν τους ενδεδειγμένους τρόπους λήψης παραγγελίας με σκοπό την ταχεία και σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Γνωρίζουν το βασικό πλαίσιο της τέχνης και τεχνικής παρασκευής ποτών
  • Γνωρίζουν τους τρόπους παρασκευής ποτών και που αυτοί χρησιμεύουν καθώς και ποιές περιστάσεις απαιτούν κάθε τρόπο
  • Γνωρίζουν τους τρόπους παρασκευής ελαφρών εδεσμάτων που συνοδεύουν ένα ποτό και γαρνίρισμα αυτών
  • Γνωρίζουν τους τρόπους τροποποίησης της συνταγής ανάλογα με τις επιθυμίες κάθε πελάτη και τις ανάγκες του
  • Γνωρίζουν τεχνικές διακόσμησης και αισθητικής φροντίδας του χώρου
  • Κατέχουν τις προδιαγραφές και κριτήρια του εξοπλισμού παρασκευής ποτών
  • Γνωρίζουν τον χειρισμό των συσκευών του μπαρ με σκοπό την όσο το δυνατόν καλύτερη απόδοση των συστατικών κάθε ποτού,
  • Γνωρίζουν πώς να τηρούν τα συστατικά κάθε ποτού και του ενδεικνυόμενου σταθερού τρόπου παρασκευής με σκοπό να παρασκευάζεται πάντα το ίδιο ποτό,
  • Γνωρίζουν τι προβλέπουν τα πρότυπα ποιότητας όπως το HAACP και το ISO αναφορικά με τους υγιεινομικώς ορθούς τρόπους σερβιρίσματος και παρασκευής αλκοολούχων και μη ποτών,
  • Γνωρίζουν τους τρόπους αποκομιδής ποτηριών, σταχτοδοχείων και άλλων σκευών του μπαρ,
  • Γνωρίζουν τους τρόπους χρέωσης του πελάτη (μετρητά, χρεωστική κάρτα και πιστωτική κάρτα) ή τρόπους χρέωσης δωματίου στην περίπτωση δωματίου ξενοδοχείου,
  • Κατέχουν τους τρόπους πληρωμής

Όλα τα προγράμματα εκπαίδευσης της ΝΕΑΣ ΓΝΩΣΗΣ οδηγούν σε πιστοποίηση προσόντων κατόπιν εξετάσεων.

Για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να εκπαιδεύσουν και να πιστοποιήσουν το προσωπικό τους, μπορούν να επωφεληθούν μέσω της επιδότησης του ΟΑΕΔ- ΛΑΕΚ ( 0,24%) έως και 100%.

 

Το ονοματεπώνυμό σας (απαραίτητο)

Το email σας (απαραίτητο)

Τηλέφωνο (απαραίτητο)

Σχόλια

close

eclass.nea-gnosi.gr

ΕΣΥΔ