ΙΕΚ Νέα Γνώση

Σεμινάριο Hotel Receptionist

Σεμινάριο Hotel Receptionist

Για νέες και νέους που θέλουν να εργαστούν ως Hotel Receptionist

Για επαγγελματίες που θέλουν να πιστοποιήσουν το επάγγελμά τους

 

Ως Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου – Hotel Receptionist, ορίζεται ο εργαζόμενος που διεκπεραιώνει σωστά και έγκαιρα τις εργασίες που αφορούν την παροχή υπηρεσιών προς τον πελάτη, στους χώρους υποδοχής και φιλοξενίας – διαμονής των ξενοδοχείων, προκειμένου να συμβάλλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη διασφάλιση της απρόσκοπτης και αποτελεσματικής λειτουργίας τους, για την εκπλήρωση των στόχων αποδοτικής λειτουργίας της επιχείρησης στα πλαίσια των εκάστοτε ισχυόντων κανονισμών, πολιτικών, μεθόδων και διαδικασιών που εφαρμόζονται απ’ αυτή.

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος είναι να προβεί σε όλους τους αναγκαίους διακανονισμούς, τόσο όσον αφορά το δικό του πόστο όσο και τις λοιπές υπηρεσίες των εγκαταστάσεων διαμονής και φιλοξενίας, προκειμένου η διαμονή του πελάτη να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις προσδοκίες του. Συντονίζει τις ενέργειες διαχείρισης που αφορούν την έκδοση τιμολογίων, επιβλέπει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, βασίζεται στις εν γένει υπηρεσίες υποδοχής για την προβολή της εικόνας της επιχείρησης και παρακολουθεί ο ίδιος τον φάκελο του πελάτη προκειμένου να εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη του.

 

Γνώσεις και Δεξιότητες

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα είναι σε θέση να:

  • Σχεδιάζει την προετοιμασία των αφίξεων.
  • Υποδέχεται κι εξυπηρετεί με χαμόγελο κι ευγένεια τους πελάτες.
  • Βοηθάει στην συμπλήρωση, ή συμπληρώνει ο ίδιος τις κάρτες άφιξης των πελατών.
  • Διαπραγματεύεται με τους πελάτες τις τιμές των δωματίων (προσαυξήσεις, εκπτώσεις, προσφορές κ.λπ.) και να καθορίζει τον τρόπο πληρωμής.
  • Δίνει τα κατάλληλα δωμάτια, φροντίζοντας να ικανοποιεί τις επιθυμίες των πελατών, όταν αυτό είναι εφικτό.
  • Προσδιορίζει τις απαιτήσεις των πελατών κατά τη διάρκεια παραμονής τους.
  • Ενημερώνει την κατάσταση δωματίων με τη βοήθεια του τμήματος ορόφων.
  • Συντονίζει τις ενέργειές του με το τμήμα συντήρησης για επιδιορθώσεις βλαβών στα δωμάτια.
  • Αποστέλλει πληροφορίες για τους πελάτες και τα δωμάτια τους στα άλλα τμήματα του ξενοδοχείου (π.χ. υπηρεσίες, ή προσφορές που αφορούν V.I.P. πελάτες, οι οποίοι έχουν αφιχθεί, ή θα αφιχθούν).
  • Χειρίζεται τα κλειδιά των δωματίων και τις θυρίδες ασφαλείας.
  • Διεκπεραιώνει την αλληλογραφία και τα μηνύματα των πελατών.
  • Εξυπηρετεί πελάτες οι οποίοι δεν μπορούν να μείνουν στο ξενοδοχείο, παρέχοντας πληροφορίες που αφορούν εναλλακτικές επιλογές κατά περίπτωση.
  • Αντιμετωπίζει άμεσα και αποτελεσματικά τις καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (π.χ. ασθένεια ενός πελάτη, απόπειρα ληστείας κ.λπ.).

Όλα τα προγράμματα εκπαίδευσης της ΝΕΑΣ ΓΝΩΣΗΣ οδηγούν σε πιστοποίηση προσόντων κατόπιν εξετάσεων.

Για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να εκπαιδεύσουν και να πιστοποιήσουν το προσωπικό τους, μπορούν να επωφεληθούν μέσω της επιδότησης του ΟΑΕΔ- ΛΑΕΚ (0,24%) έως και 100% .

 

Το ονοματεπώνυμό σας (απαραίτητο)

Το email σας (απαραίτητο)

Τηλέφωνο (απαραίτητο)

Σχόλια

close

eclass.nea-gnosi.gr

ΕΣΥΔ