Ιατρικός Τουρισμός

Διατήρηση Πελατολογίου

Διατήρηση Πελατολογίου

Είναι κοινό μυστικό στον κόσμο των επιχειρήσεων πως «το να κερδίζεις νέους πελάτες είναι σημαντικό. Το να τους διατηρείς όμως, είναι σημαντικότερο!». Οι στρατηγικές ανάπτυξης και διατήρησης του πελατολογίου μιας επιχείρησης ανήκουν στην επιστήμη του marketing υπηρεσιών, οι γενικές αρχές του οποίου θα φανούν ιδιαίτερα ωφέλιμες τόσο στις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης όσο και σε αυτές της παροχής υπηρεσιών.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι:

  1. Η ανάπτυξη και βελτίωση των απαραίτητων δεξιοτήτων για την προσέλκυση, διατήρηση   και ανάπτυξη πελατολογίου.
  2. Η γνωριμία με το σύνολο των σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας.
  3. Η κατανόηση των εργαλείων διαχείρισης του πελατολογίου.
  4. Η ενίσχυση της ομαδικής συνεργασίας και της αποτελεσματικής λειτουργίας σε ομάδες.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Στελέχη τμημάτων Marketing & Πωλήσεων
  • Αυτοαπασχολούμενους επαγγελματίες πάσης φύσεως
  • Εργαζόμενους ως πωλητές σε επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου αλλά και επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών
  • Νέους που επιθυμούν να σταδιοδρομήσουν στο marketing, τις πωλήσεις και την προώθηση προϊόντων γενικότερα

Σε μία εποχή κρίσιμη για την οικονομία, η καλλιέργεια ικανοτήτων διατήρησης και ανάπτυξης των πιο κερδοφόρων πελατών μιας επιχείρησης αποτελεί αναμφισβήτητα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμα και το μοναδικό μέσο επιβίωσης μιας επιχείρησης.

Οι Επιχειρήσεις μπορούν ΔΩΡΕΑΝ να καταρτίσουν το Προσωπικό τους μέσω της χρήσης του λογαριασμού ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ, με τη διεκπεραίωση της υποβολής του προγράμματος εξ ολοκλήρου από τη ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ.

close

eclass.nea-gnosi.gr

ΕΣΥΔ