Ιατρικός Τουρισμός

Διαχείριση Παραπόνων Πελατών

Διαχείριση Παραπόνων Πελατών

Σύντομη περιγραφή – Στόχος:

Στις περισσότερες περιπτώσεις τα παράπονα κάνουν την εμφάνισή τους, όταν το προϊόν ή η υπηρεσία που απολαμβάνει, έναντι αντιτίμου, ένας καταναλωτής δεν συναντά τις προσδοκίες του. Η δυσαρέσκεια μπορεί να συνδέεται με σειρά πιθανών παραγόντων όπως, ακαταλληλότητα χρήσης σε σχέση με τον αρχικό στόχο της αγοράς του προϊόντος /υπηρεσίας , καθυστέρηση παράδοσης, συνθήκες πώλησης/ παροχής υπηρεσίας κλπ. Η διαχείριση των παραπόνων στην επιχείρησή σας για να είναι αποτελεσματική πρέπει να ακολουθεί κάποιους γενικούς κανόνες, αλλά να μπορεί και να προσαρμόζεται ανάλογα με την περίπτωση.

Σκοπός του σεμιναρίου Διαχείριση Παραπόνων Πελατών, είναι η κατανόηση της ψυχολογίας των παραπόνων και των τακτικών και στρατηγικών διαχείρισής τους.

Απευθύνεται σε όλες τις βαθμίδες και κατηγορίες των Στελεχών της επιχείρησης ανεξαρτήτως κλάδου, οι οποίοι διαχειρίζονται τα παράπονα πελατών, προμηθευτών, συναδέλφων και άλλων κατηγοριών συνεργατών.

 

Θεματολογία

  • Δομικά στοιχεία των παραπόνων
  • Τύποι παραπόνων
  • Αιτίες που συνήθως προκαλούν παράπονα στο εργασιακό περιβάλλον
  • Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των παραπόνων
  • Δυνατότητες χειρισμού των παραπόνων.
  • Τύποι προσωπικότητας, προσωπικό προφίλ και ο ρόλος τους στα παράπονα
  • Δεξιότητες που απαιτούνται για την επίλυση παραπόνων
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη και η αξιοποίησή της στα παράπονα
  • Διαχείριση συναισθημάτων, θλίψη, θυμός, απογοήτευση
  • Επικοινωνία κατά τα παράπονα.
  • Η σημασία του παράπονου σε συνθήκες κρίσης και η συμβολή του στην επιτυχία της επιχείρησης
  • Τα παράπονα, οι ανάγκες, οι άνθρωποι πίσω από τα παράπονα και η πρόκληση της σύγκρουσης
  • Επιτυχημένη αντιμετώπιση των παραπόνων για μεγιστοποίηση των κερδών
  • Προλαβαίνοντας τη σύγκρουση και τα παράπονα

 

Οι επιχειρήσεις μπορούν ΔΩΡΕΑΝ να καταρτίσουν το προσωπικό τους μέσω της χρήσης του λογαριασμού ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ, με τη διεκπεραίωση της υποβολής του προγράμματος εξ ολοκλήρου από τη ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ.

Διάρκεια σεμιναρίου 8 ώρες

close

eclass.nea-gnosi.gr

ΕΣΥΔ