ΙΕΚ Νέα Γνώση

Σεμινάριο Εξειδίκευσης Guest Service Excellence in Hospitality

Σεμινάριο Εξειδίκευσης Guest Service Excellence in Hospitality

Η ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ διοργανώνει σεμινάριο με θέμα Guest Service Excellence in Hospitality.

 

Περιγραφή Σεμιναρίου

Η παροχή άριστης υπηρεσίας (service excellence) και η δημιουργία μιας αξιομνημόνευτης εμπειρίας έχει ως στόχο το χτίσιμο της πιστότητας (loyalty) και την μετατροπή των φιλοξενουμένων σε πρεσβευτές του brand (Brand Ambassadors)  που και το προσωπικό το ίδιο που παρέχει την υπηρεσία πρεσβεύει (Employee Ambassadors). Η ποιότητα των υπηρεσιών θα πρέπει να βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και ο ανθρώπινος παράγοντας, ανεκτίμητη πηγή  μεγιστοποίησης της εμβέλειας του brand αλλά και της κερδοφορίας.

Είναι γεγονός πως η άριστη ποιότητα υπηρεσιών αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα  μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης εφόσον μπορείς να αντιγράψεις τα πάντα………………εκτός από μια αξιοθαύμαστη υπηρεσία!

Επομένως, το προσωπικό θα πρέπει να  ενστερνιστεί την σημασία της ποιοτικής εξυπηρέτησης και να την παρέχει δημιουργώντας αξιομνημόνευτη εμπειρία.

Θεματολογία Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου:

  1. Customer service basics

1.1 Customer service the 7 Essentials Elements of excellent customer service

1.2 Hospitality customer service Tips for Hospitality professionals

  1. Ποιότητα των Υπηρεσιών

2.1 Η ποιότητα των Υπηρεσιών από τη σκοπιά του Πελάτη

2.2 Τα χαρακτηριστικά της Ποιοτικής Υπηρεσίας

2.3 Οι Διαστάσεις της Ποιότητας των Υπηρεσιών

  1.  Service Excellence– Άριστη Ποιοτική Εξυπηρέτηση

3.1 Τα Προσδιοριστικά Στοιχεία της Άριστης Ποιοτικής Εξυπηρέτησης

3.2 Service Standards Πρότυπα Υπηρεσιών

  1. Service Failure – Ανεπαρκής Υπηρεσία

4.1 Types of Service Failure – Τύποι ανεπαρκούς υπηρεσιών

4.2              The guest response to Service Failure – Η ανταπόκριση των φιλοξενουμένων στην ανεπαρκή Υπηρεσία

4.3              Service Failure Recovery – Ανάκτηση της Ανεπαρκής  Υπηρεσίας

 

Γενικές πληροφορίες:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Managers κι Ανώτερα Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων.

Ημερομηνία υλοποίησης: 5 Απριλίου 2016

Κόστος συμμετοχής: 280 ευρώ

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στο 210 9029780 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

 

Το ονοματεπώνυμό σας (απαραίτητο)

Εταιρεία

Το email σας (απαραίτητο)

Τηλέφωνο Επικοινωνίας (απαραίτητο)

Το μήνυμά σας

 

close

eclass.nea-gnosi.gr

ΕΣΥΔ