Ιατρικός Τουρισμός

Συνέντευξη της Διευθύντριας Σπουδών κας Τζένης Παυλάκου στο περιοδικό Masterlink

Συνέντευξη της Διευθύντριας Σπουδών κας Τζένης Παυλάκου στο περιοδικό Masterlink

pavlakou

Η κα Τζένη Παυλάκου είναι απόφοιτος του Μεταπτυχιακού μας προγράμματος (Master Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Μarketing και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες, ΜΦ 2003), δημιουργός και Διευθύνουσα Σύμβουλος του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης «ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ». Με 25 χρόνια στο χώρο της εκπαίδευσης μας μίλησε για την μεταλυκειακή εκπαίδευση στη χώρα μας, τις προκλήσεις του χώρου καθώς και τους μελλοντικούς τομείς ενδιαφέροντος στους οποίους πιστεύει ότι θα πρέπει αυτή να στραφεί.

Κα Παυλάκου, με το ΚΕΚ «ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ» ασχοληθήκατε επιχειρηματικά με το χώρο της μεταλυκειακής και συνεχιζόμενης εκπαίδευσης ενηλίκων. Τι ήταν αυτό που σας ώθησε να προχωρήσετε σε μια τέτοια κίνηση;

Παρόλο που η χώρα μας διαθέτει μεταπτυχιακά προγράμματα υψηλής ποιότητας, υπήρχε ένα κενό στην εξειδίκευση στελεχών σε διάφορους τομείς, που ήρθε να καλύψει το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ, με σεμινάρια που κάλυπταν πραγματικές ανάγκες των επιχειρήσεων.

Με γνώμονα να μεταδώσουμε ουσιαστική γνώση και εμπειρία σε ανθρώπους που ήθελαν να αναβαθμίσουν τη θέση τους και τις προοπτικές εξέλιξής τους επενδύοντας στην εξειδίκευση, ξεκινήσαμε πριν 25 χρόνια με την εκμάθηση ξένων γλωσσών και την πληροφορική, συνεχίσαμε με επαγγελματική ορολογία Business English, Nursing English e.t.c. για να προχωρήσουμε και σε πολλά ακόμα αντικείμενα σεμιναρίων όπως Χρηματοοικονομικά, Marketing & Management, Customer Care, Αξιολόγηση Προσωπικού, Διαχείριση Κινδύνου, εξειδικευμένα ιατρικά σεμινάρια καθώς και για τον Τουριστικό κλάδο και πολλά άλλα με μοναδικό γνώμονα την απόλυτη κάλυψη των πραγματικών αναγκών των πελατών μας.

 

Τι χρειάζεται για να πετύχεις γενικά στον επιχειρηματικό τομέα και ειδικότερα αν ο τομέας σχετίζεται με την παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών;

Για να επιτύχεις πρέπει να παρέχεις υπηρεσίες σε ποιότητα και κόστος που να δίνουν αξία στους ανθρώπους που σε εμπιστεύονται. Εμείς στο ΙΕΚ ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ θεωρούμε τις μοναδικές εξειδικεύσεις που προσφέρουμε, όπως αυτή στον τομέα του Ιατρικού Τουρισμού, το κλειδί για την απαιτητική αγορά εργασίας του σήμερα.

Στον εκπαιδευτικό κλάδο είναι πολύ σημαντικό το στέλεχος που ασχολείται με την προώθηση των προγραμμάτων εκπαίδευσης να αγαπά τον άνθρωπο και να έχει ενδιαφέρον για την εξέλιξή του, να κατανοεί σε βάθος πόσο σημαντική είναι η απόφαση που θα τον βοηθήσει να πάρει, κάνοντας μια επιλογή που θα καθορίσει την επαγγελματική του εξέλιξη, άρα και την ίδια του τη ζωή!

Η εκπαίδευση είναι πολύ ιδιαίτερη υπηρεσία και σίγουρα δεν είναι για όλους. Για να παρέχεις ουσιαστικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρέπει:

  • Να γνωρίζεις σε βάθος τις υπηρεσίες που παρέχεις
  • Να παρέχεις σύγχρονα αντικείμενα κατάρτισης
  • Οι σπουδές σου να ανοίγουν πόρτες στην αγορά εργασίας
  • Οι εξειδικεύσεις σου να αποτελούν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των
    σπουδαστών σου
  • Να είναι «μέσα» στην αγορά εργασίας, να κατανοεί τις ανάγκες της και να
    ανταποκρίνεται γρήγορα
  • Να έχει πάθος για την δουλειά του και να δίνει όλο του το «είναι»
  • Να στέκεται δίπλα στους σπουδαστές στηρίζοντας τις επιλογές τους
  • Να βοηθάει ουσιαστικά τους τελειόφοιτους να βρουν τη θέση τους στην αγορά
    εργασίας
  • Να ενδιαφέρεται για τους απόφοιτους και την επικαιροποίηση των γνώσεων τους.

 

11402361_1680438208844550_1873612127049564786_o - Copy

 

Πως βλέπετε σήμερα το χώρο της μεταλυκειακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα; Με τις πολλές εμπειρίες σας, ποιες είναι οι κατευθύνσεις που πιστεύετε πως θα πρέπει να στραφεί;

Οι προκλήσεις του σημερινού εργασιακού τοπίου δεν απαντώνται πάντα μέσα από το curriculum της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Υπάρχουν νέες ειδικότητες με μεγάλη ζήτηση, χωρίς αντίστοιχες προσφερόμενες σπουδές.

Οι κατευθύνσεις λοιπόν της μεταλυκειακής εκπαίδευσης σε ένα επίπεδο ΙΕΚ πρέπει να στρέφονται σε τομείς που θα εξασφαλίζουν στο σημερινό ασταθές οικονομικό περιβάλλον, θέσεις απασχόλησης.

Κατά την άποψή μου δύο είναι οι τομείς σπουδών που πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις. Ο τομέας της υγείας, για τον οποίο θα υπάρχει πάντα ζήτηση εξειδικευμένου προσωπικού, τόσο στο κομμάτι της παροχής νοσηλείας όσο και σε διοικητικό κομμάτι, όπως και ο τομέας του τουρισμού.

Είναι γνωστό σε όλους μας πως ο τουρισμός για την Ελλάδα αποτελεί την «βαριά βιομηχανία» της, οπότε όλες οι σχετικές ειδικότητες έχουν μεγάλη ζήτηση. Υπάρχει πλήθος επαγγελμάτων που πλαισιώνουν το τουριστικό προϊόν π.χ. στελέχη αεροπορικών εταιριών, διαχείριση αεροδρομίου, διοργανωτής τουριστικών πακέτων, ειδικός ιατρικού τουρισμού κ.α.

 

Ποιος θεωρείτε ότι πρέπει να είναι ο ρόλος του μάρκετινγκ στην εκπαίδευση στη χώρα μας σήμερα;

Ο ρόλος του Marketing είναι πάντα σημαντικός. Για το κομμάτι της εκπαίδευσης θα έλεγα πως προτεραιότητά του είναι να αναδείξει το συγκριτικό πλεονέκτημα που προσφέρει στον άνθρωπο η κατάρτισή του και πως μπορεί να τον διαφοροποιήσει δίνοντάς του προοπτικές, για καλύτερη εξέλιξη και εν τέλει μεγαλύτερη ικανοποίηση από την εργασία του.

Η γνώση που αποκομίζεται από την εκπαίδευση αποτελεί αξία ζωής, οπότε έγκειται και στο Marketing να βοηθήσει ώστε να γίνει αντιληπτός ο εξέχων ρόλος της εκπαίδευσης.

 

Πως βλέπετε το βραχυπρόθεσμο οικονομικό – επιχειρηματικό μέλλον στη χώρα μας;

Η ερώτησή σας έρχεται σε μια ιδιαιτέρως κρίσιμη για τη χώρα μας περίοδο. Δυστυχώς δεν έχουμε την αίσθηση ότι έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να υποστηριχθεί η επιχειρηματικότητα και κατά συνέπεια να βελτιωθεί το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα. Ωστόσο, εμείς πρέπει να συνεχίσουμε να προσπαθούμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους τομείς ελέγχου μας.

 

Τι θα συμβουλεύατε ένα νέο συν απόφοιτο ως προς τις ενέργειες και επιλογές που πρέπει να πάρει για την καριέρα του;

Πρώτα απ’ όλα θα ήθελα να τον συγχαρώ που επένδυσε στην περαιτέρω εκπαίδευση και εξειδίκευσή του. Μετά να τον διαβεβαιώσω πως οι σπουδές που έκανε είναι πάνω σε ένα αντικείμενο που είναι απαραίτητο σε κάθε επιχείρηση και κάθε τομέα.

Ως συμβουλή θα του έλεγα να μην είναι «τσιγκούνης» με το χρόνο του και να «ψάχνεται» γενικά για να είναι μέσα στις εξελίξεις του αντικειμένου του.

Σήμερα το e-marketing είναι μια εξέλιξη του παραδοσιακού marketing, δεν νοείται λοιπόν το στέλεχος marketing να μην είναι ενημερωμένο, ώστε να το υποστηρίξει αποτελεσματικά. Από την άλλη πλευρά δημιουργούνται ευκαιρίες για τους νέους αποφοίτους να παρέμβουν δυναμικά στο κομμάτι του e-marketing, προσφέροντας υπηρεσίες που θεωρούνται μοναδικές.

Έχοντας ως γνώμονα να προσφέρει ουσιαστικές και μετρήσιμες υπηρεσίες με συνέπεια, επιμονή και πολλή δουλειά θα καταφέρει να βρει τη θέση και τη διάκριση που του αξίζει.

 
11402361_1680438208844550_1873612127049564786_o - Copy

 

Για να δείτε όλο το περιοδικό πατήστε εδώ

close

eclass.nea-gnosi.gr

ΕΣΥΔ