Ο εκπαιδευτικός Οργανισμός ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ, έχοντας μακρά εμπειρία στον τομέα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, είναι παρών και στην ακαδημαϊκή έρευνα προκειμένου να βελτιώνει συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, μέσω των νέων επιστημονικών δεδομένων.
Στο πλαίσιο αυτό η Ευγενία Παυλάκου, Υπ. Δρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και ο Δρ Φιλοσοφίας του ΕΚΠΑ Κωνσταντίνος Καλαχάνης, δημοσίευσαν στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό Journal of Education & Social Policy, την έρευνά τους με τίτλο Adult Training Using the Moodle E-Learning Platform: The Role of the Trainer. Σκοπός της έρευνας είναι να μελετηθεί ο ρόλος του εκπαιδευτή σε προγράμματα σχεδιασμένα με την μορφή της τηλεκατάρτισης (E-learning) βασισμένα πάνω στην πλατφόρμα Moodle, η οποία χρησιμοποιείται ευρέως από σημαντικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο. Η ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ, έχει δημιουργήσει βάσει του Moodle πλειάδα επιτυχημένων προγραμμάτων τηλεκατάρτισης, όπως προγράμμα Security, Αγγλικών, Εκπαίδευσης Διαμεσολαβητών Ιατρικού Τουρισμού καθώς και πλήθος σεμιναρίων, έχοντας στο δυναμικό της έμπειρους εκπαιδευτές, με σημαντική παρουσία και στον ακαδημαϊκό χώρο.
Για το πλήρες κείμενο της δημοσίευσης μπορείτε να ανατρέξετε στον κάτωθι ιστότοπο https://www.researchgate.net/publication/328420460_Adult_Education_Using_the_Moodle_E-Learning_Platform_The_Role_of_the_Trainer
Είτε στην επίσημη ιστοσελίδα του περιοδικού
http://jespnet.com/journal/index/2483