Ιατρικός Τουρισμός

Diploma in Customer Service

Ο τρόπος που προσφέρετε ποιοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες σας είναι το μοναδικό πλεονέκτημα ενός εργαζόμενου ή μιας επιχείρησης που κανείς άλλος δεν μπορεί να αντιγράψει

 

Πληροφορίες Προγράμματος

Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών σημαίνει ικανοποιημένοι πελάτες, ενώ ικανοποιημένοι πελάτες σημαίνει διαφοροποίηση, πωλήσεις, κέρδος, μακροχρόνια βιωσιμότητα και ανάπτυξη ενός οργανισμού.

Το  Diploma in Customer Service  είναι ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρουσιάζει τα θεμελιώδη στοιχεία που αφορούν την αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών και εξηγεί πώς μπορούν να εφαρμοστούν σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Επιπλέον, περιγράφει πώς μια επιχείρηση μπορεί να σχεδιάσει και να αναπτύξει  το κατάλληλο πρόγραμμα εξυπηρέτησης των πελατών, προσαρμοσμένο στα δικά της δεδομένα.

Πρόκειται για ένα ευέλικτο σεμινάριο εξ αποστάσεως και απευθύνεται ακόμη και όσους επιθυμούν ή κρίνεται απαραίτητο για την επαγγελματική τους εξέλιξη να αποκτήσουν επιπλέον γνώσεις αλλά το πρόγραμμα εργασίας τους ή τόπος διαμονής τους δεν τους επιτρέπει τη δια ζώσης παρακολούθηση.

Φόρμα Επικοινωνίας:

Ονοματεπώνυμο (απαραίτητο)

Email (απαραίτητο)

Τηλέφωνο Επικοινωνίας (απαραίτητο)

   Αποδέχομαι τα στοιχεία μου να διατηρηθούν από τη Νέα Γνώση, καθώς και να επικοινωνήσει μαζί μου η Νέα Γνώση και οι συνεργάτες της είτε με τηλεφωνική κλήση, είτε με άλλο ηλεκτρονικό μέσο. Γνωρίζω ότι διατηρώ το δικαίωμα να ανακαλέσω την παρούσα συγκατάθεση ανά πάσα στιγμή.

Παροχές εκπαιδευτικού οργανισμού ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ

Ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ σε συνεργασία με το φορέα Πιστοποίησης Vellum Global Educational Services προσφέρουν σύγχρονα, εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα.  Τα προγράμματα σπουδών έχουν αναπτυχθεί από καταξιωμένους κι έμπειρους καθηγητές, ενώ σας δίνεται η δυνατότητα προαιρετικά ή υποχρεωτικά (αναλόγως του προγράμματος) να συμμετάσχετε σε εξετάσεις πιστοποίησης για την απόκτηση διεθνώς αναγνωρισμένου Certificate ή Diploma με το online εξεταστικό σύστημα examiny

  • Πιστοποιητικό διεθνούς αναγνώρισης.
  • Ευέλικτη μέθοδος υλοποίησης προγράμματος: ασύγχρονη εξ΄ αποστάσεως τηλεκατάρτισης, στις ώρες και στο ρυθμό που ταιριάζουν στο πρόγραμμα σας.
  • Γίνεστε μέλος της ΝΕΑΣ ΓΝΩΣΗΣ με δια βίου προνόμια.
  • Σύγχρονα & Εξειδικευμένα σεμινάρια.
  • Συνεχή γραμματειακή και τεχνική υποστήριξη.

 

Απευθύνεται σε

Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μπορούν να δηλώσουν όλοι όσοι επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να ξεχωρίσουν στην αγορά εργασίας ως ειδικοί στην άριστη και αποτελεσματικότερη παροχή εξυπηρέτησης πελατών,  ανεξαρτήτως του επιπέδου σπουδών τους και του κλάδου που δραστηριοποιούνται.

  • Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, επιχειρηματίες, διευθυντές επιχειρήσεων που επιθυμούν να προάγουν την επιχείρηση τους εφαρμόζοντας ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών.
  • Εργαζόμενοι ή μη που θέλουν να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους ώστε να εξελιχθούν επαγγελματικά.
  • Νέοι εργαζόμενοι που ξεκινούν την επαγγελματική τους καριέρα.

  

Γνώσεις και Δεξιότητες που θα αποκτήσετε

Μετά την ολοκλήρωση αυτού του ταχύρυθμου σεμιναρίου εξυπηρέτησης πελατών ο σπουδαστής θα είναι σε θέση:

  • Να εφαρμόσει τα θεμελιώδη στοιχεία της εξυπηρέτησης πελατών σε μια επιχείρηση.
  • Να σχεδιάσει και να προωθήσει ένα πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών από το βασικό επίπεδο σε προχωρημένο.
  • Να επικοινωνεί και να συνεργάζεται με τους πελάτες του χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές μεθόδους επικοινωνίας.
  • Να λαμβάνει και να αξιολογεί σχόλια πελατών για να έχει τη δυνατότητα να βελτιώνει το πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών του.
  • Να εφαρμόσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών στον κλάδο της φιλοξενίας, του λιανικού εμπορίου και του δημόσιου τομέα.

 

Ενότητες Προγράμματος 

Ενότητα 1: Περιήγηση στο μάθημα

Ενότητα 2: Εξυπηρέτηση πελατών – Βασικά

Ενότητα 3: Παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση πελατών

Ενότητα 4: Diploma in Customer Service  – Πρώτη αξιολόγηση

Ενότητα 5: Εξυπηρέτηση πελατών στη βιομηχανία της φιλοξενίας

Ενότητα 6: Εξυπηρέτηση πελατών στον κλάδο του λιανικού εμπορίου

Ενότητα 7: Εξυπηρέτηση πελατών στον δημόσιο τομέα

Ενότητα 8: Diploma in Customer Service – Δεύτερη αξιολόγηση

Ενότητα 9: Diploma in Customer Service- Τελική αξιολόγηση

 

Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα ο συμμετέχων θα λάβει Βεβαίωση Παρακολούθησης Προγράμματος  του Πιστοποιημένου από τον ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικό Φορέα Πιστοποίησης  Προσώπων και Προσόντων) Κέντρου Δια Βίου Μάθησης ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ  και μετά την επιτυχή συμμετοχή του σε εξετάσεις, Certificate Πιστοποίησης Επαγγελματικών Προσόντων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε όλα μας τα προγράμματα απονέμονται βαθμοί ECVET, ενώ οι απόφοιτοι, μαζί με το πιστοποιητικό λαμβάνουν και το Συμπλήρωμα Πιστοποιητικού Europass.

 

Τρόποι πληρωμής

Το πρόγραμμα μπορεί να εξοφληθεί:

Α) Πληρωμή σε Τράπεζα : 

Τράπεζα: EUROBANK EFG

Τραπεζικός Λογαριασμός: 0026.0091.74.0200647101

IBAN: GR6202600910000740200647101

Δικαιούχος: ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ Α.Ε.

Β) Μέσω πιστωτικής κάρτας , έως 3 άτοκες δόσεις, στα γραφεία της ΝΕΑΣ ΓΝΩΣΗΣ (Κασομούλη 108, Ν. Κόσμος Αθήνα)

Γ) Με αντικαταβολή  στα γραφεία της ΝΕΑΣ ΓΝΩΣΗΣ (Κασομούλη 108, Ν. Κόσμος Αθήνα)

 

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. Καλέστε στο 210 9029780 και ο σύμβουλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων  θα είναι στη διάθεση σας. 

 

Ημερομηνία έναρξης: Άμεση

Χώρος Υλοποίησης : Εξ αποστάσεως

Διάρκεια Προγράμματος : 200 ώρες

Κόστος Προγράμματος : 190 ευρώ ( θεωρία & πιστοποίηση)

 

 Αίτηση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Ονοματεπώνυμο (απαραίτητο)

Email (απαραίτητο)

Τηλέφωνο Επικοινωνίας (απαραίτητο)

   Αποδέχομαι τα στοιχεία μου να διατηρηθούν από τη Νέα Γνώση, καθώς και να επικοινωνήσει μαζί μου η Νέα Γνώση και οι συνεργάτες της είτε με τηλεφωνική κλήση, είτε με άλλο ηλεκτρονικό μέσο. Γνωρίζω ότι διατηρώ το δικαίωμα να ανακαλέσω την παρούσα συγκατάθεση ανά πάσα στιγμή.

close

eclass.nea-gnosi.gr

ΕΣΥΔ