Ιατρικός Τουρισμός

Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου & Κρατήσεων

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:  Η ευγένεια, η οργανωτικότητα, η υπευθυνότητα, η άνεση λόγου και επικοινωνίας είναι δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ένας ικανός υπάλληλος τηλεφωνικού κέντρου & κρατήσεων καθώς η συμβολή του στην εικόνα που θα σχηματίσει ο πελάτης για την τουριστική επιχείρηση είναι αδιαμφισβήτητη.

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: Απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες που επιθυμούν να ενισχύσουν τις γνώσεις και το βιογραφικό τους, όσο και σε ιδιώτες που επιθυμούν να εκπαιδευτούν σε αυτό το τομέα.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: Η εκπαίδευση περιλαμβάνει θεματικές ενότητες όπως: Εισαγωγή στον τουρισμό, εξυπηρέτηση πελατών, διαχείριση παραπόνων, κανόνες συμπεριφοράς και ηθικής τουρισμού, πρότυπα εμφάνισης, από το Α ως το Ω της τηλεφωνικής επικοινωνίας, βασικές αρχές έκδοσης εισιτηρίων, συστήματα διαχείρισης, βασικές αρχές πωλήσεων, αύξηση πωλήσεων κ.α.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα οι συμμετέχοντες  θα κατανοούν τη σημασία και τη χρησιμότητα των ξενοδοχειακών όρων, να περιγράφουν τα καθήκοντα και τις ευθύνες του προσωπικού των ταξιδιωτικών γραφείων, να σχεδιάζουν και να υλοποιούν διάφορα τουριστικά πακέτα. Θα μπορούν  επίσης, να συμπληρώνουν /διαμορφώνουν συμβόλαια συνεργασίας μεταξύ ξενοδοχείου και ταξιδιωτικού πράκτορα, να κατανοούν  τις διάφορες τεχνικές πώλησης που τηρούνται από το προσωπικό του τμήματος πωλήσεων και να εφαρμόζουν τακτική προσέγγισης για κάθε παράπονο, η οποία θα είναι ανάλογη με την πολιτική της ξενοδοχειακής μονάδας. Θα μπορούν να εργαστούν σε θέσεις όπως Υπάλληλος τουριστικού πρακτορείου, υπάλληλος έκδοσης εισιτηρίων, υπάλληλος κρατήσεων, υπάλληλος τηλεφωνικού κέντρου (ξενοδοχείο, τουριστικό πρακτορείο, γραφείο ενοικίασης αυτοκινήτων, κ.α.).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

1Η Θεματική Ενότητα : Τηλεφωνική Επικοινωνία

2Η Θεματική Ενότητα : Κρατήσεις

3Η  Θεματική Ενότητα: Τεχνικές Αύξησης Πωλήσεων

4Η Θεματική Ενότητα : Έκδοση Εισιτηρίων

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ:  24 ώρες

 

ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 250 Ευρώ (προσφορά έως τέλος Δεκεμβρίου)

 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣΒεβαίωση Παρακολούθησης Προγράμματος  του Πιστοποιημένου από τον ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικό Φορέα Πιστοποίησης  Προσώπων και Προσόντων) Κέντρου Δια Βίου Μάθησης ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ .

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ:

Το πρόγραμμα μπορεί να εξοφληθεί:

 

Α) Πληρωμή σε Τράπεζα : 

Τράπεζα: EUROBANK EFG

Τραπεζικός Λογαριασμός: 0026.0091.74.0200647101

IBAN: GR6202600910000740200647101

Δικαιούχος: ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ Α.Ε.

 

Β) Μέσω πιστωτικής κάρτας , έως 3 άτοκες δόσεις, στα γραφεία της ΝΕΑΣ ΓΝΩΣΗΣ (Κασομούλη 108, Ν. Κόσμος Αθήνα)

 

Γ) Με αντικαταβολή  στα γραφεία της ΝΕΑΣ ΓΝΩΣΗΣ (Κασομούλη 108, Ν. Κόσμος Αθήνα)

Ονοματεπώνυμο (απαραίτητο)

Email (απαραίτητο)

Τηλέφωνο Επικοινωνίας (απαραίτητο)

close

eclass.nea-gnosi.gr

ΕΣΥΔ